مشروح اخبار


» پیام تسلیت مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه



در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه براثر سقوط هواپیما مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت .


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد ، در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه براثر سقوط هواپیما، علی بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت .

در پیام علی بخش شجاعی نژاد آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

با نهایت تاسف و تالم  آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی  اسلامی ایران، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، جناب امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و شماری از همراهان شان در سانحه سقوط هلی‌کوپتر در استان آذربایجان شرقی ایران به شهادت رسیدند که موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.

 اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم شان، هموطنان عزیز  و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفته و مراتب همدردی خود  را تقدیم می‌دارم.

از درگاه خداوند سبحان برای روح بزرگ آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسألت دارم.

علی بخش شجاعی نژاد

مدیرتعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 1 خرداد 1403, 12:17



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت تاجگردون در پی شهادت رئیس جمهور
  • در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت صادر کرد
  • شهادت رییس جمهور مردمی و هیئت همراه تسلیت باد
  • پیام تسلیت دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟